~Hari Ini Dalam Catatan Blog Terlampau?~

The Best Search Of Blog About Humour (Daily Update) / Blog Carian Terbaik Mengenai Humor (Dikemaskini Setiap Hari)- www.imoimora.blogspot.com

Tuesday, February 13, 2007

PENGUMUMAN!!!

Perhatian kepada semua pelawat. Saya telah berpindah kepada blog berbayar pada hari ini. Sila lawati blog terbaru saya di www.imoimora.com. Tetapi blog saya kali ini bukan mengenai genre humor tetapi mengenai??? He2.. nak tahu lebih lanjut lawatilah segera www.imoimora.com.
Jadi kepada sahabat yang telah menglink kepada blog ini anda bolehlah edit alih kepada www.imoimora.com. Kepada semua pelawat pula terima kasih kerana memberi sokongan dengan melawati blog saya.
Ish2.. sedih nak tinggalkan blog nie tapi saya terpaksa untuk tumpukan perhatian kepada blog terbaru saya. Lagipun tujuan saya membuat blog ini adalah untuk mengetahui asas-asas blogger.
Terima kasih sekali lagi kepada anda semua. Jumpa saya di www.imoimora.com. :)
P/S: Anda juga dapat melihat wajah sebenar saya di sana (macam Amuk la pulak)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home