~Hari Ini Dalam Catatan Blog Terlampau?~

The Best Search Of Blog About Humour (Daily Update) / Blog Carian Terbaik Mengenai Humor (Dikemaskini Setiap Hari)- www.imoimora.blogspot.com

Monday, November 20, 2006

Dah Benci Kot


Berita Hairan: 30 Julai 2006.

K ontroversi yang melanda filem Dah Benci Kot bertambah kontroversi sehingga tidak terkawal apabila pengarah filem itu Azizi M. Seman terpaksa menangguhkan tayangannya kelmarin di seluruh negara apabila beliau mendapati filem itu 'tidak berapa hangat' dan perlu 'dipanjangkan' lagi jalan ceritanya.


Kata beliau "saya tidak tahu sama ada tindakan saya ini bakal mendatangkan kontroversi lagi kerana apa sahaja yang saya buat pasti dianggap kontroversi.. saya dah tak kisah sekarang kerana Aiman juga tidak kisahkan? Saya tetap akan menayangkannya apabila mendapat 'kepuasan atau feel' yang saya hendaki". Kenyataan pertama yang dikeluarkan kepada wartawan yang menemuinya berselindung di sebuah chalet di pinggir sebuah kampung Hulu Selangor.


Filem ini hangat kerana pengarahnya mengambil pelakon yang mirip mukanya seakan Tun Dr. Mahathir dan Pak Lah. Disamping itu ia dihangatkan lagi dengan isu semasa antara tokoh politik berkenaan.


Juga bertambah-tambah hangat lagi apabila pengkritik-pengkritik filem mengkritik mengatakan bahawa filem itu seperti meniru filem Da Vince Code.


SUMBER: TIDAK ADA NAMA.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wow..menarik dan lucu2lah gambar kat blog nie. amek kat mana?

keep it up!

12:48 PM  
Blogger Imo Imora said...

Ambik kat tepi2 jalan. He2.. saya banyak 'ngular' kat internet nie. Ngee..

9:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home